ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

بیشتر شدن تعداد خودروها و افزایش تردد خودرو فرسوده و فعالیتهای بیش از حد انسانی باعث گرم تر شدن کره ی زمین می  شود. شاید تا حالا هیچ ایده ای در مورد اینکه گرم شدن زمین چه پیامدهایی می تواند داشته باشد نداشته اید. اما باید بدانید اثرات مرگباری را بر جای می گذارد که غیر قابل باور است.

افزایش تعداد پشه ها و بخصوص پشه های مالاریا که به شدت مرگبار هستند دلیل خاصی دارد. شاید تا حالا فکر می کرده اید که این پشه ها فقط در کشورهای آفریقایی وجود دارند.بله درست است این کشورها بدلیل گرم بودن بیشتر مامن این حشرات هستند اما با روند افزایشی که در دمای کره ی زمین بوجود آمده است چیزی به پخش شدن پشه های مالاریا در همه ی کشورها نمانده است.

خشکسالی مورد دیگری است که در نتیجه ی همین گرم تر شدن زمین رخ می دهد.یخچال های طبیعی که در مناطق قطبی وجود دارند روز به روز در حال ذوب شدن هستند تا جاییکه تا چندین سال بعد احتمالا دیگر چیزی به اسم یخچال و یخ وجود نخواهد داشت.

موج سرمای شدید هم یکی از چندین پیامد دیگر کرم شدن کره ی زمین است که بزودی باعث بوجود آمدن سرمایی نظیر سرمای قطب در کل جهان خواهد شد. افزایش دمای زمین باعث می شود که بیشتر نور خورشید از طریق اقیانوس و دریاها جذب شود و در نتیجه زمین طی مدت کوتاهی یخ خواهد زد.

اگر می خواهید بخشی از این زنجیره نباشید به مراکز اسقاط خودرو فرسوده مراجعه کنید تا شاید بتوانید حداقل یک عامل از این عوامل را حذف کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی