ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

اگر با تور فرانسه به شهر پاریس سفر کنید در می یابید که پاریس شهری شلوغ و پرترافیک است.شاید اگر دیدن از جاذبه های توریستی متعدد پاریس نبود هرگز پایتان را در این شهر نگذارید.
شهر پاریس شلوغ ترین و پرترافیک ترین شهر اروپایی به حساب می آید که با گردشگرپذیری این شهر تناقض بسیاری دارد.اما با این حال گردشگران بسیاری ترجیح می دهند تا به پاریس سفر کنند و برج ایفل را از نزدیک تماشا کنند.

اما در کنار شلوغی و ترافیک نمی توان  آلودگی هوا را نادیده گرفت.آلودگی هوا در این شهر ناشی از خودروهای فرسوده نیست.بلکه خودروهای دیزلی باعث شده اند پاریس در سالهای اخیر دارای کیفیت هوای پایینی باشد و گردشگران احساس خوبی از سفر به این شهر پیدا نکنند.
اما امروز یعنی 27سپتامبر در پاریس طرحی اجرا می شود که شهروندان پاریسی را در برخی نقاط شهر از شر خودروها راحت می کند.این روز روز بدون خودرو در پاریس نامگذاری شده است و افراد در برخی از محدوده های شهر بایستی با دوچرخه یا پیاده تردد کنند.در این روز برخی مناطق به طور کامل به روی خودروها بسته می شوند.
اگر شانس بیاورید و با تور فرانسه در این روز به خصوص در پاریس باشید حتما یک هوای پاک را تجربه خواهید کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی