ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

در زندگی روزانه با خودروهایی روبه رو می شویم که از لوله ی اگزوزشان دودسیاه خارج می شود و باعث آلوده تر شدن هوای شهرمان می شوند.به دنبال آلودگی هزاران مشکل دیگر گریبان شهروندان را می گیرد که گاهی جبران ناپذیر هستند.اینها خودروهای فرسوده ای هستند که عمرشان را کرده اند و باید راهی مراکز اسقاط خودرو شوند و از رده خارج شوند.

بسیاری از صاحبان خودرو فرسوده از این خودرو نان شبشان را  در می آورند و برایشان مقدور نیست تا آن را با یک خودروی نو و استاندارد جایگزین کنند.چند سال قبل طرحی در مجلس برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده به تصویب رسید که به این افراد کمک می کند تا خودروی فرسوده ی خود را اسقاط کرده و با تسهیلاتی با یک خودروی نو جایگزین کنند.

در راستای اجرای مصوبه هیات دولت،طرح جمع آوری و تعویض خودروهای فرسوده با همکاری سازمان شهرداریها،بانک ملت و شرکتهای خودرو سازی در حال اجرا است و مراکزی به ارائه ی خدمات ثیت نام خودرو فرسوده می پردازند.در این مراکز افراد با ثیت نام آنلاین یا حضوری خودروی فرسوده ی خود را از رده خارج می کنند و یک خودروی نو را جایگزین آن می کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی