ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

در سال 1388 آیین نامه ای برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.هدف از این آیین نامه رسیدن به اهداف قانون توسعه ی حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در کشور بوده است.در این طرح خودروهای از رده خارج شده با شرط بیش از 20 سال عمر با ارائه ی تسهیلات با خودروهای نو جایگزین می شوند.

برای بهره مندی از این طرح باید در مراکز مجاز به ثبت نام خودرو فرسوده پرداخت.این پروسه به صورت آنلاین و حضوری نیز صورت پذیر است.

اما بهره بردن از این طرح از مراحل بسیاری برخوردار است که با طی آنها می توان صاحب خودروی نو شد.اما پیش از همه باید گواهی اسقاط خودرو دریافت کرد.

شاید با لغت اسقاط خودرو فرسوده برخورد کرده باشید.اسقاط خودرو به اعمال تغییرات فیزیکی بر روی خودرو فرسوده گفته می شود به طوری که خودرو و قطعات آن به هیچ وجه قابل استفاده در چرخه ی حمل و نقل نباشند.پس از اسقاط خودرو گواهی اسقاط به صاحبان خودرو اعطا می شود و آنها می توانند پروسه ی خودرو فرسوده را ادامه داده و صاحب خودروی نو شوند.



نظرات (۱)

وقتی انسان به شخصی، مکانی و یا روش ویژه ای در زندگی عادت کند و ناگهان آن را از دست بدهد، یک جای خالی در دل انسان باقی می گذارد.((جین وبستر))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی