ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

چندسالی از توقف تولید پیکان می گذرد و کم کم همه ی آنها به سرنوشت اسقاط خودرو فرسوده دچار می شوند.با از رده خارج شدن خودروهای پیکان دیگر هیچ خودروی پیکانی را در خیابانها شاهد نخواهیم بود به خصوص که از دی ماه سال جاری تردد خودروهای پیکان ممنوع می شود.دیگر خودروی پیکان می رود که به تاریخ بپیوندد.دیگر آخرین خودرو فرسوده پیکان نیز اسقاط می شود تا دیگر اثری از این خودروی قدیمی برجای نماند.
اما پیکان دوستان نارحت نباشند جایگزین این خودرو به زودی وارد بازار می شود.بله خودروی پیکان به طور کامل از صحنه ی روزگار محو نمی شود و ورﮋن جدیدش به زودی خودی نشان می دهد.ایران خودرو یک محصول ملی جدید را تا سال 1396وارد بازار خودروی داخلی می کند که ورﮋن جدید پیکان خودمان است.


این خودروی جدید بی شباهت به خودروی پیکان قدیمی نیست ولی امکانات مدرنی به آن اضافه شده است.از لحاظ قیمت نیز اگر در حال حاضر پیکان با قیمت 1تا6میلیون تومان خرید و فروش می شود این خودرو قرار است با قیمت 14تا16میلیون تومان به فروش برسد.این خودرو در دسته ی خودروهای ارزان قیمت است ولی قرار است با امکانات خوبش دل طرفداران پیکان را به دست آورد.
از مشخصات این پیکان که درز پیدا کرده است عبارت است از:
شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو
سیستم پخش دی وی دی با کیفیت مطلوب موجود در بازار
قابلیت نصب کروز کنترل
دارای 2 ایربگ
فرمان هیدرولیک
ترمز ای بی اس
کولر
چراغهای قابل تنظیم از داخل کابین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی