ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

مدتی است بازار خودروهای داخلی دچار رکود شده است و خودروهای تولیدی در انبار خاک می خوردند.دولت برای حل این معضل وام 25میلیون تومانی خودرو را به تصویب رساند و خیلی زود حدود 100هزار نفر در طرح ثبت نام کردند.با این اوصاف 100خودروی در انبار مانده مالک پیدا کردند و بازار از رکود نجات پیدا کرد.اما مشکلات خودرو فرسوده حل نشد که نشد.

وام 25میلیون تومانی خودرو و مشکلات آن

قرار بود با ارائه ی طرحهایی خروج اسقاط خودرو فرسوده تسریع پیدا کند.طرح وام 25میلیون تومانی می توانست مالکان خودروهای فرسوده و به خصوص تاکسهای پیکان فرسوده را هدف قرار بدهد و آنها در الویت ثبت نام وام 25میلیون تومانی قرار بگیرند.اما متاسفانه این خودروها از قلم افتادند و افراد دیگری در طرح ثبت نام کردند.
علاوه بر این که طرح این خودروهای آلاینده ی هوا را در الویت قرار نداد تا شاید از آلودگی هوای شهرها با خروج و جایگزینی آنها کاسته شود بلکه باعث شد به حجم خودروهای سطح شهرها افزوده شود.این طرح می توانست خیلی سریع خودروهای فرسوده و آلاینده را از خیابانهای شهر جمع کند و به جای آن خودروهای نو را جایگزین کند،اما چنین اتفاق خوشایندی نیفتاد.
اینها خلاصه ای از درد دلهای معاون سابق ستاد حمل و نقل سوخت کشور آقای هاشمی بود که درد دل بسیاری از ما که در شهرهای آلوده زندگی می کنیم نیز است.کاش این طرح برای جایگزینی خودروهای فرسوده انجام می شد و نه برای افزایش خودروهای سطح شهرها.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی