ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

یک هفته تا یک ماه به متقاضیان تحویل داده بشوند.گرچه طرح با انتقاداتی مانند نادیده گرفتن خودروهای فرسوده و آلاینده همراه بود اما به اجرا گذاشته شد و در عرض دو روز 110هزار متقاضی برای دریافت خودرو با وام ثبت نام کردند.
در ادامه خودروسازان اعلام کردند تا اعتبار از سوی بانک مرکزی تامین نشود هیچ خودرویی به متقاضیان تحویل داده نمی شود.اما بالاخره پس از گذشت 12روز از پایان فروش خودرو با با وام 25میلیون تومانی،روز گذشته تحویل خودروها آغاز شد.


در ادامه ی طرح با ارسال پیامک به افراد ثبت نام کرده از آنها دعوت می شود تا برای تحویل خودروی خود اقدام کنند.تحویل خودرو در راستای اعلام بانک مرکزی که گفته بود در تأمین مالی ۱۱۰ هزار دستگاه خودروی فروخته شده مشکلی نداریم صورت گرفت و بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل ارسال شد  تا آنها به محض دریافت مستندات و مدارک از شرکت‌های خودروساز نسبت به تقسیط اعتبار مطابق با توافقات اولیه اقدام کنند.
در ادامه خودروسازان ملزم شده‌اند لیست فروش خود را به انضمام چک ظهر نویسی شده توسط نمایندگی‌های فروش به اضافه مشخصات خودرو را به بانک‌ها تحویل دهند و بانک‌های عامل نیز بعد از دریافت این مدارک و تأیید آنها نسبت به ارسال آنها به بانک مرکزی اقدام می‌کنند.
در ادامه برای سرعت بخشیدن به  فرایند واگذاری خودروها به مشتریان، محصولات تولیدی به‌صورت امانی به نمایندگی‌ها ارسال می‌شوند تا پس از طی مراحل قانونی خرید، بلافاصله تحویل خریداران شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی