ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

در اخبار حمل و نقل استان آذربایجان شرقی به عنوان استانی که فرسوده ترین ناوگان حمل و نقل را در کشور دارا است معرفی شده است.بله اکثر استانها و شهرهای کشور از پدیده ی خودروهای فرسوده و اسقاطی رنج می برند.خودروهای فرسوده با خود مشکلات بسیاری را به همراه دارند که راهی شدن آنها به مراکز اسقاط خودرو و رهایی از مشکلاتشان نیاز به عزم ملی دارد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی این استان را از لحاظ خودروهای فرسوده در صدر جدول استانهای کشور قرار داد و اشاره کرد که این نوع خودروها علاوه بر آلایندگی باعث بروز بسیاری از حوادث جاده ای در استان می شوند که بخش خودروهای فرسوده ی سنگین بیشترین سهم را دارد.

در حوادث جاده ای عوامل بسیاری چون خواب آلودگی راننده، سرعت زیاد و عدم رعایت قوانین و مقررات  نقش دارند.اما نمی توان از فرسوده بودن خودروها در امر حوادث جاده ای چشم پوشی کرد. محمدصادق پورمهدی با بیان این مسائل ناوگان حمل و نقل استان را فرسوده تر از استانهای دیگر اعلام کرد.همه ی این بررسیها در راستای تعدد تصادفات جاده ای استان صورت گرفته است.در هر صورت اگر خودروهای فرسوده و غیر استاندارد سنگین نوسازی شوند،آمار تلفات جاده ای نیز به دنبال آن کاهش می یابد.
سوالی که در اینجا پیش می آید این است که چرا با وجود اینکه همه به مشکلات ناشی از خودروهای فرسوده واقف هستند،نوسازی آنها با وقفه روبه رو است؟آنچه مشخص است سرمایه گذاری ای که برای این بخش اختصاص داده می شود می تواند تمامی خصارات مالی و جانی ناشی از فرسودگی را جبران کند اما باز کوتاهی می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی