ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰


از جمله اقداماتی که برای کاهش آلودگی هوای شهر تهران قرار بود صورت بگیرد،محدود کردن تردد خودروهای غیر استاندارد و آلاینده ی هوا و به عبارتی خودروهای فرسوده و اسقاطی بود.این طرح که LEZ نام دارد قرار بود از اول آبان ماه جایگزین طرح زوج و فرد بشود که به دلایل عدم هماهنگی،نبود زیرساختهای کافی و مخالفت برخی ارگانهای اجرایی به حالت تعلیق درآمد.
در این راستا روز گذشته رئیس کمیته ی عمران شورای شهر تهران آقای اقبال شاکری از عملکرد دولت در زمینه ی کاهش آلودگی هوای تهران انتقاد کرد.او بیان کرد که طرح مذکور که پیشنهاد شورای شهر تهران است به دلیل اختلاف سلیقه ی پلیس همچنان بلاتکلیف مانده است.پلیس تهران نقش اصلی را در اجرای طرح ایفا می کند که فعلا مجاب نشده است که این طرح جایگزین طرح زوج و فرد بشود.
از دیگر انتقادات اقبال شاکری تسهیلات وام25میلیون تومانی بود که به گفته ی ایشان این طرح تنها برای فروش 110هزار خودروی بی کیفیت تولید داخل بوده است که نوسازی و تعویض خودروهای فرسوده و تاکسیها را نادیده گرفته است.ایشان هشدار دادند تا دیر نشده و قله دماوند در غبار بی تدبیری ها مدفون نشده است، دولت مردان و مسئولان کشوری، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی کاری انجام دهند و خاطر نشان کرد: سمن ها و گروه های مردمی همواره اقدامات اثرگذار خود را انجام می دهند، اما آنهایی که باید تصمیم درست بگیرند، غافلند.
هم نادیده گرفتن طرح ال ای زد و هم نادیده گرفتن اسقاط خودرو فرسوده و نوسازی آنها،از جمله انتقاداتی است که این روزهای سرد سال حسابی روانه ی دولت می شود و باید جدی گرفته بشود.


منبع : سی اس وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی