ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

در پست "ثبت نام خودرو فرسوده در سایپا آغاز شد"درباره ی اقدام سایپا برای جایگزینی خودروهای فرسوده در راستای کاهش آلودگی هوا نوشتم.خبر خوشحال کننده ای که در ادامه باید اضافه کرد اینکه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سایپا با استقبال خوبی از سوی هموطنان مواجه شده است.


شرایط بحرانی هوا در کلانشهرهای کشور بار دیگر مسئولان کشور را از خواب بیدار کرد که فکری به حال هوای آلوده ی کشور بکنند و جلوتر از همه گروه خودروسازی سایپا طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را با هدف کاهش آلودگی هوا با شرایط مناسب مجدد آغاز کرد.
این طرح از ابتدای دی ماه با تسهیلات 19.5 درصدی آغاز شده است به دو روش فروش لیزینگی و اعتباری در حال اجرا است..
در راستای اجرای طرح میزان تسهیلاتی تا سقف 60 درصد قیمت خودرو به داوطلبان تعلق می گیرد. مدت بازپرداخت این تسهیلات در فروش لیزینگی تا سقف 48 ماه و در فروش اعتباری تا سقف 24 ماه تعیین شده است.
مدت زمان تحویل خودرو به مشتریان نیز 30 روز پس از زمان پذیرش در سیستم فروش شرکت سایپا در نظر گرفته شده است.
اما در روش اعتباری داوطلب نیازی به معرفی ضامن ندارد و در روش لیزینگی نیز برای انواع خودروی پراید تا سقف 100 میلیون ریال و برای انواع خودروی تیبا تا سقف 120 میلیون ریال نیازی به معرفی ضامن وجود ندارد.به علاوه داوطلبین با خودروی فرسوده بین سال 1358 الی 1383 شمسی و معادل میلادی آن می توانند در این طرح جهت دریافت خودروی جایگزین در نمایندگیهای مجاز سایپا در سراسر کشور ثبت نام کنند.
لازم به ذکر است در این طرح ارزش خودروی فرسوده 2.5 میلیون تومان محاسبه می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی