ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

همانطور که به کرات در پستهایمان یادآور شدیم،فناوریهای خودرو روزبه روز در حال پیشرفت هستند.فناوریهایی که استفاده از ماشینها را راحت تر و ایمن تر کرده و این وسیله را تبدیل به وسیله ای فرای یک وسیله ی نقلیه می کنند. شاید هنوز در برخی جاهای دنیا ماشین های اسقاطی و غیراستاندارد با حداقل امکانات وظیفه ی جابه جایی مسافران را دارند،اما در نقاطی از دنیا تاکسیهای هوشمند بدون راننده می سازند که احتمال تصادف در آن به حداقل می رسد.و یا خودروهایی می سازند که با انرژی خورشیدی راه می پیمایند و یا خودروهایی که به پرواز در می آیند.همه ی اینها و بسیاری دیگر جز فناوریهای خودرو هستند که روز به روز هم پیشرفت می کنند.
نمایشگاه CES سال 2016که در لاس وگاس آمریکا برگزار شد،محلی بود برای به رخ کشیدن فناوریهای نوین خودروها.در پست"    نمایشگاه CES و فناوریهای آینده خودرو"به برخی از آنها اشاره کردیم.در این پست به جایگزینی برای آینه های خودرو اشاره می کنیم که در نمایشگاه امسال از آنها رونمایی شد.
شرکت همیشه در صحنه ی بی ام و از فناوری ای رو نمایی کرد که نقش آینه های خودرو را ایفا می کند.در این سیستم دوربینهای کوچکی جایگزین آینه‌ها شده اند و یک نمایشگر الکترونیکی به راننده این امکان را می‌دهد که سه تصویر جداگانه یا یک نمای پانوراما از محیط اطراف خود داشته باشد .با این سیستم جدید ب ام راننده می‌تواند تنها مقابل خود را نگاه کند و بدون چرخاندن سر به اطراف موانع را پیش روی خود داشته باشد.البته تا این سیستم وارد بازار شود و ما به آنها عادت کنیم زمان زیادی می برد،پس فعلا با خودروهای معمولی تان سر کنید.


اما یک شرکت فرانسوی با نام والئو سیستم که سازنده ی تجهیزات خودرو است از“اسلایت استریم"رونمایی کرد که مشابه سیستم بی ام و است با این تفاوت که  نمایشگرهای الکترونیکی را در دو طرف خودرو حفظ کرده است.
این دو سیستم قرار است بر روی خودروهای آینده نصب بشوند و کار رانندگی را راحت تر از همیشه کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی