ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

بدیهی است اگر شما هم ماشین اسقاطی پیکان را رنگ و لعابی فانتزی بزنید،این ماشین اسقاطی بدقیافه حسابی چشم گیر و جذاب می شود.حالا فرض کنید خودروهای سوپرلوکسی مانند لامبورگینی به طور هنرمندانه ای با ترکیب رنگهای خیره کننده،رنگ شوند.آن وقت است که به ارزش این خودرو افزوده می شود و افراد خاص در دنیا صاحبش می شوند.
یک شرکت آلمانی به نام Print Tech کارش رنگ و لعاب دادن به خودروها است،البته نه خودروهای فرسوده و اسقاطی بلکه خودروهای سوپرلوکس و گرانقیمت.این شرکت آلمانی بدون اینکه به رنگ اصلی بدنه ی خودرو آسیبی بزند با لایه های رنگی،سطح خودرو را پوشش می دهد تا این خودرو را چشمگیرتر کند.
آخرین اثر Print Tech یک خودروی لامبورگینی اوراکان است که به صورت کاملا حرفه ای با ترکیب رنگی زیبا به خودرویی متفاوت تبدیل شده است. این شرکت طی فرایندی بسیار پیچیده، روکشی از سه لایه لاتکس را در سه رنگ و با طراحی شعله‌های آتش چاپ نموده و در بسته‌بندی منحصربه‌فردی برای مالکان اوراکان فراهم کرده است. البته این طرحهای رنگارنگ و خیره کننده می توانند سفارشی باشند.
 قیمت این پکیج ،حدود ۱۱ هزار دلار است و برای مالکان لامبورگینی اوراکان  مبلغی ناچیز به حساب می آید.آنها حاضرند با پرداخت این مبلغ خودروی خود را به خودرویی خاص و خیره کننده تبدیل کنند.به نمونه هایی از این خودروهای روکش شده نگاه می کنیم:








این هم یک لامبورگینی اوراکان با پوشش کرومی مات از شرکت Print Thech


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی