ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰
 در مطلب "عواقب کوتاهی در تمدید بیمه شخص ثالث" به عواقب سنگین قصور در تمدید بیمه نامه شخص ثالث اشاره کردیم. همه ی ما می دانیم که دیرکرد در تمدید بیمه شخص ثالث برای مالک وسیله نقلیه بسیار گران تر از قیمت بیمه شخص ثالث  تمام می شود. منظور از این هزینه ی سنگین  فقط جریمه ی دیرکرد که در محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث اعمال می شود نیست، بلکه می تواند عواقب سنگین دیگری نظیر راهی زندان شدن به دلیل هزینه های سنگین دیه باشد. بنابراین با توجه به اهمیت بیمه شخص ثالث با استعلام بیمه شخص ثالث از وضعیت بیمه ی خود مرتب آگاه بشوید تا چند روز قبل از پایان اعتبار بیمه اقدام به تمدید آن بکنید.



شما عزیزان می توانید برای خرید و تمدید بیمه شخص ثالث خودروی خود از طریق سایت بیمه بازار به آدرس https://bimebazar.ir/ اقدام کرده و یا با استعلام بیمه شخص ثالث از وضعیت هر روز آن آگاهی کسب کنید. در ادامه چگونگی محاسبه ی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث را برای شما یادآور می شویم:

چگونگی محاسبه ی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث

همانطور که در مطالب قبلی هم به آن اشاره شد، جریمه ی دیرکرد بیمه شخص ثالث به صورت روز شمار محاسبه می شود. یعنی اگر اعتبار بیمه ی شما پایان یافته باشد، به ازای هر روز تاخیر در تمدید بیمه، باید مبلغی را اضافه بر حق بیمه ی معمول به شرکت بیمه بپردازید. نکته ی مهم درباره جریمه دیرکرد این است که تا 365 روز یا یک سال به صورت روزشمار به حق بیمه اضافه می شود که پس از این مدت اگر بیمه نامه را تمدید نکنید، جریمه ی دیرکرد بیمه شخص ثالث ثابت خواهد ماند.
در محاسبه ی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث نیز مانند محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث عوامل متعددی از قبیل مدل و نوع خودرو و کاربری وسیله ی نقلیه تاثیر گذار است که بسته به شرکت بیمه متفاوت است. اما به طور کل جریمه ی دیرکرد در سال 1396 حدود 2000تا 4000 هزار تومان است.
محاسبه ی جریمه روزانه دیرکرد بیمه شخص ثالث نیازمند دقت بالا و در دست داشتن اطلاعات محاسباتی متنوع است که با ورود به سامانه ی استعلام آنلاین بیمه شخص ثالث نظیر سایت بیمه بازار می توانید اطلاعاتی از قبیل تاریخ سررسید بیمه‌نامه آخر خود را وارد کنید. با وارد کردن اطلاعات دقیق جریمه ی دیرکرد بیمه شخص ثالث در معادلات گنجانده می‌شود و به‌صورت مبلغ نهایی حق بیمه برای صدور بیمه‌نامه جدید به شما اعلام می‌شود.

نظرات (۴)

  • پوریا قلعه
  • ممنون
    http://www.yadakbin.com/content/%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%81%D9%86%DB%8C
    http://www.yadakbin.com/node/2066
  • http://www.yadakbin.com/node/2066
  • www.yadakbin.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی