ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

اکثر ما در سفر به مکانهای جدید به تمامی نکات توجه می کنیم و از دیدن صحنه های چشم نواز لذت می بریم و سریع با دوربین عکاسی مشغول تهیه ی عکس می شویم.در مقابل با دیدن صحنه های زشت مانند خیابانها و جوی آبهای کثیف ناراحت می شویم و سریع ابراز انزجار می کنیم که اینجا دیگر کجاست.

نکته ی بسیار مهم در شهرهای توریستی در سراسر دنیا تلاش برای زیبایی بخشی به مکانهای عمومی است.مثلا اگر با تورهای ترکیه به شهرهای ساحلی سفر کنید متوجه پاکیزگی معابر عمومی می شوید.در شهرهای توریستی تمامی ارگانها تلاش می کنند تا تصویر زیبایی در ذهن گردشگران شکل بگیرد.

در سفرها به خودروها در خیابان نیز توجه بسیاری می شود.دوست دارید به شهری سفر کنید که خیابانها پر است از خودروهای فرسوده ی نازیبا یا خودروهای مدل بالا و زیبا.به طور حتم مورد دوم را ترجیح می دهید.اما گاهی خودروهای فرسوده جزئی از یک شهر توریستی به حساب می آیند.مثلا خیابانهای شلوغ هندوستان با خودروهای کوچک و خاص به رنگ زرد گره خورده اند اما توریستها هر ساله به این کشور سفر می کنند تا از جاذبه های دیدنی آنجا دیدن کنند.

نظرات (۱)

از کامیابی دیگران به همان اندازه شادمان شوید که از کامروایی خود، احساس شادمانی می کنید.((آنتونی رابینز)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی