ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

بر اساس تحقیقات گسترده ای که در رابطه با آلودگی محیط زیست صورت گرفته مشخص شده خودرو فرسوده یکی از دلایل اصلی این آلودگی به شمار می رود و در این میان نه تنها باید سازمان حفاظت محیط زیست دست به کار شود بلکه اداره ی راهنمایی و رانندگی هم باید کاری انجام دهد.

این خودروها به طور بسیار باورنکردنی ای باعث آلودگی هوا می شوند و آلاینده های زیادی را در هوا پخش می کنند که اگر زودتر جلوی آن گرفته نشود، به یک فاجعه ی زیست محیطی تبدیل خواهد شد و اثرات جبران ناپذیری بر آب و هوا خواهد گذاشت.

همچنین همه ی تحقیقات به را بطه ی مستقیم افزیش آلودگی و افزایش چشمگیر بیماران تنفسی اشاره د ارد  و شاید بزرگترین عمل تشدید کننده ی مشکلات تنفسی در افراد باشد.


 

 

نظرات (۲)

تعریف خودروی فرسوده شاید برای خیلی ها تداعی کننده ماشین قدیمیه. در صورتیکه ممکنه همون خودروی قدیمی تو شرایطی باشه که از خودروهای جدید تولیدی داخل آلایندگی کمتری داشته باشه.پس این تعریف اشتباهه. متاسفانه تصمیم گیرندگان به تمامی خودروهای قدیمی به چشم خودروی فرسوده نگاه میکنند.
پاسخ:
دقیقا صحیح میفرمایید و متاسفانه خودروهای داخلی خیلی زود فرسوده میشن
از نظر من تمام پرایدها، وانتهای پیکان که هنوز تولید میشوند و برخی خودروهای دیگه حتی وقتی صفر کیلومتر از کارخونه میان بیرون از نظر مصرف سوخت و آلایندگی یه خودروی فرسوده محسوب میشن!
پاسخ:
بعله متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی