ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

در دنیای برنامه های تلویزیونی برنامه هایی بسیار طرفدار دارند که یک عنصر قدیمی مانند خانه ی قدیمی،خودرو فرسوده و غیره را با تعمیرات کلا تغییر می دهند و مثل روز اولش نو می کنند.این نوع برنامه بسیار خواهان دارند و جز پر بیننده ترینها می شوند.

یکی از برنامه های پرطرفدار در این زمینه برنامه ی وزین Fast N' Loud در شبکه ی تلویزیونی Discovery Channel است.این برنامه ی مستند در یک گاراﮋ سپری می شود و خودروهای فرسوده  افراد داوطلب را مقابل چشم بینندگان به یک خودروی نو و دست اول تبدیل می کند.این برنامه توسط Richard Rawlings  ساخته شده است و تاکنون شش فصل از آن پخش شده است.


نظرات (۲)

تو همین ایران خودمون آدمهای بسیار ماهری در امر بازسازی خودرو فرسوده هستند که ماشینهای تاریخی رو بازسازی میکنند. بعنوان نمونه آقای دکتر صالحخو که در حال حاضر به امر بازسازی خودروی رضا شاه که موقع فرار از ایران باهاش رفت کرمان و ماشین اونجا خراب شد مشغولند.
پاسخ:
چه جالب
متاسفانه با شانتاژهای دولت و ایجاد هیجان کاذب بسیاری از خودروهای قدیمی با ارزش اسقاط شدند و مردم ماشینهایی که بعضا حتی ارزش بالایی داشتند رو بردند و تحویل دادند و به جاش پراید و آردی گرفتند. در حالیکه نه آلودگی هوا کم شد نه تاثیری روی ترافیک گذاشت و نه مصرف سوخت پایین اومد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی