ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

از هتلهایی که بسیاری از مسافران تور استانبول خواهان اقامت در آن هستند، هتل مارماری استانبول است، چرا که این هتل در قلب تجاری این شهر واقع شده است و دسترسی آسانی به اقصی نقاط شهر دارد.



376 اتاق این هتل چشم انداز بسیار زیبایی از تنگه ی بسفر و دریای مرمره در اختیار مهمانان خویش قرار میدهد و از آنان با امکانات درون اتاق مانند کتری چای و قهوه، مینی بار، میز کار، صندوق امانات، کمد دیواری، تلویزیون، اینترنت پر سرعت، حوله و سشوار پذیرایی میکند.


در این هتل امکانات رفاهی بسیاری فراهم آمده است تا مسافران زمان هایی را که در هتل هستند خود را سرگرم کنند. از جمله ی این امکانات میتوان به ۳ سالن ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ،  سونا و جکوزی ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، تاکسی سرویس و .. اشاره کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی