ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

آلودگی هوا چیست؟

زندگی بشر امروز با توجه با پیشرفت فناوری با آلودگی زیست محیطی گره خورده است و همین خود بشر باعث این آلودگی و ضررهای ناشی از آن می شود.یکی از اصلی ترین آلودگیها که بشر در شهرهای بزرگ گرفتار آن است آلودگی هوا است.خودروهای فرسوده یکی از عوامل اصلی آلودگی هوا به حساب می آیند.اما تنها خودروه ی فرسوده نیستند و عوامل بسیاری آلودگی هوا را سبب می شوند.اما اصلا آلودگی هوا چیست؟


آلودگی هوا در اصل به وجود هر نوع آلاینده در هوا مانند جامد،مایع،گاز و تشعشعات پرتوزا  و غیر پرتوزا گفته می شود به طوری که کیفیت زندگی موجودات زنده کاهش یابد و سلامت آنها را تهدید کند و به آثار باستانی و اموال خسارت وارد کند. اما منابع آلاینده هوا متنوع هستند و خودرو فرسوده بخش کوچکی از آنرا تشکیل می دهد.
منابع آلاینده ی هوا به دو دسته ی کلی طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند.منابع مصنوعی خود  شامل خانگی،صنعتی و حمل و نقل است.در شهرهایی مانند تهران بیشتر آلودگی ناشی از حمل و نقل از قبیل خودروهای فرسوده به چشم می آید.اما آلودگی شهری منابع بسیاری دارد که در بسیاری از مواقع نمی توان از آنها چشم پوشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی