ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

در حالی که هنوز در سطح خیابانهای ما خودروهای فرسوده قدیمی برای دوران پارینه سنگی با حداقل امکانات تردد می کنند،خودروهای بدون راننده در حال توسعه هستند.خودروهای فرسوده  ما کجا و این خودروهای بدون راننده هوشمند کجا!یکی از توسعه دهندگان خودروهای بدون سرنشین کمپانی نام آشنای تسلا است.


با کمپانی تسلا آشنا شوید

تسلا موتورز
یک شرکت خودروسازی آمریکایی است که در سال 2003 توسط مارتین ابرهارد، جفری استرابل و ایلان ماسک تاسیس شد.این شرکت پیشرو در زمینه ی تولید خودروهای برقی و قطعات مورد نیاز ترنهای برقی است.اما در زمینه ی خودروهای بدون راننده یا هوشمند نیز حرفی برای گفتن دارد.


ادعای مدیرعامل کمپانی تسلا درباره ی خودروهای آینده

اما فناوری خودروهای هوشمند به سمتی پیش می رود که مدیرعامل شرکت تسلا یعنی ایلان ماسک ادعا کرده است که در 20 سال آینده همه ی خودروها هوشمند می شوند و خودروهای معمولی حکم اسب سواری در عصر حاضر را خواهند داشت.به عبارتی به تعبیر آقای ماسک در بیست سال آینده تمامی خودروهایی که سوار می شویم هوشمند و بدون راننده هستند.
کمپانی تسلا که پیشرو در زمینه ی خودروهای هوشمند است و  امیدوار است در آینده همه ی کمپانیهای خودرو سازی خودروی هوشمند بدون سرنشین تولید کنند.حالا چه بر سر ایران خودرو و امثال ان در ایران می آید خدا می داند.بعید نیست که پیکان هوشمند نیز تولید و روانه ی خیابانهای ایران شود!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی