ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

شاید با گسترش روابط خودروسازان ایرانی با خودروسازهای خارجی که نویدش به گوش می رسد،صنعت خودروسازی ایرانی به تحولی عظیم دست یابد و دیگر شاهد خودروهای فرسوده و بی کیفیت در خیابانهای کشور نباشیم. برداشته شدن تحریمها همکاریهای بین المللی ایران را افزایش می دهد و یکی از این همکاریها در زمینه ی تولید خودرو است.


ایران خودرو و پژو فرانسه شریک می شوند


یکی از این همکاریها که خبرش به گوش می رسد همکاری شرکت ایران خودرو با پژو فرانسه است.به گفته ی مدیرعامل شرکت ایران خودرو در این همکاری قرار است 500میلیون یورو برای ایجاد یک شرکت مشترک میان ایران خودرو و هلدینگ پژو سیتروئن سرمایه گذاری شود و در این همکاری پنج نوع خودروی پژو ۳۰۱، ۲۰۸، ۲۰۰۸، ۵۰۸ و ۵۰۰۸ در ایران تولید شوند.
قرار است 50درصد سهام این شرکت مشترک به نام ایران‌خودرو و ۵۰ درصد دیگر آن به نام پژو سیتروئن باشد.اما  مدیریت این شرکت نیز به صورت مشترک است و قرار است مدیریت آن دو سال از سمت ایران خودرو باشد و دو سال از سمت پژو فرانسه تعیین ‌شود.
به گفته ی هاشم یکه زارع به طور قطع مذاکرات با پژو به نفع کشور است. اما از زمانی که قرارداد امضا شده و شرایط اجرای برجام فراهم شود، تقریباً ۱۵ تا ۱۸ ماه زمان می برد تا تولیدات این شرکت مشترک وارد بازار شوند.اما قطعا پس از دو سال تولیدات این شرکت مشترک وارد بازار ایران و جهان می شود و سطح کیفی تولیدات خودروی ایرانی فراتر از خودروهای فرسوده ی بی کیفیت می رود.این سطح کیفی به گونه ای است که ایران می تواند 30درصد تولیدات پژو در ایران را به خارج صادر کند.


پژو 301




پژو 208


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی