ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰
خودروها روزبه روز در حال پیشرفت هستند و فناوری به کاررفته در آنها همگام با پیشرفت فناوری در حال به روز شدن است.شرکتهای خودروسازی در حال رقابت هستند تا خودروهایی براساس آخرین تکنولوژی وارد بازار کنند و در این رقابت از بقیه سبقت بگیرند.در حالی که در برخی از کشورها هنوز خودروهای فرسوده و اسقاطی در خیابانها تردد می کنند و از حداقل امکانات برخوردار هستند،کمپانیهای بزرگ خودروسازی به دنبال ساخت خودروهایی هستند که بدون راننده طی مسیر کنند.اینها خودروهای هوشمندی هستند که در آینده ی نزدیک در خیابانها تردد می کنند.آن زمان دیگر خودروهای الان ما به خودروهای فرسوده ای بدل می شوند که تنها باید در موزه ها آنها را پیدا کرد.البته بعید می دانم از ایران کاملا حذف شوند.
اما همینطور که خودروهای هوشمند در حال توسعه هستند و شرکتهایی مانند تسلا  و گوگل در این عرصه تحقیقات فراوانی را انجام می دهند،بحث خودروهای هیبریدی در میان است.این نوع خودروها با انرژی برق و بنزین کار می کنند.یکی از کمپانیهای پیشتاز در این زمینه همین کمپانی تسلا است.اما پورشه و بسیاری از کمپانیهای بزرگ خودروسازی نیز سعی می کنند برای اینکه از رقابت جا نمانند به تولید خودروهای هیبریدی بپردازند.پورشه قرار است در سال 2020 خودروی تمام الکتریکی خود را وارد بازار کند.

معرفی خودروی الکتریکی پورشه

این خودرو Mission E نام دارد و شتاب صفر تا 62را تنها در 3.5ثانیه طی می کند.این محصول با سرمایه گذاری 700میلیون یورو قرار است تولید شود و به بهترین خودروی الکتریکی دنیا بدل شود. Mission E یک خودروی اسپرت،با طراحی زیبا است که از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.موتور آن دارای توان 600اسب بخار است که می تواند با سرعت 250کیلومتر در ساعت در جاده حرکت کند.به گفته ی طراحان این خودرو می تواند حتی به سرعت 500تا هم برسد.اما آنچه در خودروهای برقی اهمیت دارد این است که چه مدت شارژ را نگه می دارند.این خودرو مجهز به باتری lithium-ion که در عرض نیم ساعت تا 80درصد پر می شود و می تواند با هر بار شارژ مسیر 500کیلومتری را طی کند.
حال باید پولهایمان را جمع کنیم و از خودروهای فرسوده مان دل بکنیم و در سال 2020 این خودروی الکتریکی شیک را خریداری کنیم،چراکه نه!








نظرات (۱)

Are you certain? It’s true, they do charge. I was told by my gremondthar’s sister’s child, auntie’s fifth cousin removed. Gee, they are usually accurate. Did I tell you that you’re on my blogroll so that my readers can check you out.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی