ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

ایستگاه خودرو

اخبار خودرو | اخبار بیمه خودرو | خودرو

هر آنچه از خودرو و بیمه های خودرو لازم دارید را اینجا بخوانید

  • ۰
  • ۰

روز گذشته در اخبار حمل و نقل شهر تهران خبر نوسازی تاکسیهای پیکان فرسوده منتشر شد و بار دیگر تاکسیداران امیدوار به نوسازی ماشینهای اسقاطی خود شدند.


آلودگی هوای بیش از حد تهران بار دیگر بحث نوسازی خودروهای فرسوده به خصوص تاکسیهای پیکان را داغ کرد تا  بالاخره مسئولین نوسازی آنها را از سرگرفتند.از این روی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران روز گذشته خبر نوسازی تاکسیهای فرسوده را از تاریخ ۱۲ بهمن سال جاری با ارائه وام ۲۰ میلیون تومانی منتشر کرد.
این نوسازی با ارائه ی تسهیلات بانکی با توافقی که مابین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزارت کشور، ایران خودرو و ستاد حمل و نقل و سوخت صورت گرفته است،قرار است 90 هزار فقره وام و تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران اختصاص دهد.در این نوسازی اعطای وام خودرو فرسوده توسط سه بانک ملت، تجارت و پارسیان صورت می گیرد که مبلغ آن 20میلیون تومان با بهره ی 16درصد و بازپرداخت 48ماهه است.
در این طرح ستاد حمل و نقل سوخت کشور 5 میلیون تومان معادل ارزش گواهی اسقاط خودروی تاکسی به مالک پرداخت می کند تا به عنوان آورده ی اولیه  بابت اسقاط خودرو از فاکتور فروش خودروساز کسر شود.
میثم مظفر آغاز ثبت نام در طرح را همزمان با آغاز دهه ی فجر از 12 بهمن ماه اعلام کرد که همه ی دارندگان تاکسیهای فرسوده به ویژه تاکسی‌ پیکان در شهر تهران موظف هستند از تاریخ اعلام شده به شرکتهای خصوصی تاکسیرانی مراجعه و ثبت نام کنند. ایشان اظهار امیدواری کرد تحویل خودروی نو از ابتدای اسفند ماه آغاز می شود.لازم به ذکر است خودروهای جایگزین سمند ef7 و پژو 405 از ایران خودرو خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی